Rusiyada ehtiyat hissələri ehtiyacından təyyarələri sökurlər

"Aeroflot" daxili direktiv verob, bu direktivə görə yüksək səviyyəli uçuş bələdçiləri kabina avadanlığının texniki nasazlıqları haqqında məlumatları yalnız təyyarə komandiri ilə razılaşdıqdan sonra kabina jurnalına daxil etməlidirlər.

Bu barədə “Proekt” Rusiya aviasiyasının sanksiyalar altındakı vəziyyəti haqqında məqaləsində yazır. Nəşrdə direktivin bir nüsxəsi var, onun həqiqiliyi "Aeroflot"dakı bir neçə mənbə tərəfindən təsdiqlənib.

"Aeroflot"un baş stüardessalarından birinin "Proekti"ə izah etdiyi kimi, əgər Rusiya qoşunlarının Ukraynaya tammiqyaslı müdaxiləsi və ondan sonra tətbiq olunan sanksiyalar başlamazdan əvvəl bütün qüsurlar uçuş jurnalına daxil edilmişdisə, indi onlar yalnız şifahi bildirilməlidir.

"Belə bir əmrin əsas məqsədi təyyarələrin nasazlıq səbəbindən yerdə qalmasının qarşısını almaqdır. Sənədlərə görə, gəmi təmir olunana qədər uçmağı qadağan edir", - dedi anonimlik şərti ilə keçmiş "Aeroflot" əməkdaşı bildirib.
“Müharibədən əvvəl bu qaydaya ciddi əməl olunurdu: hər xırda şey yazılırdı və dərhal hər şeyi düzəltdilər."
"Proekt" mənbəyinə görə, texniki xidmətlərdə eyni təcrübə digər hava yolları şirkətlərində də yaygındır.

Nəşr qeyd edir ki, bu, təhlükəsizliyi təhdid edən nasazlıqlarla bağlı da ola bilər. Xüsusilə, "Proekt" yazır ki, 2022-ci ildə "Aeroflot" təyyarəsi Birləşmiş Ərəb Əmirliklərindən Moskvaya göyərtəsində tam oksigen balonları olmadan uçuş edib - gəminin komandiri gecikmənin qarşısını almaq üçün jurnalda bu barədə qeyd etməyib.

Müharibə başlayandan sonra tətbiq edilən sanksiyalar, digər şeylərlə yanaşı, Amerika və Avropa istehsalı olan təyyarələrin, habelə onların ehtiyat hissələrinin Rusiyaya tədarükünü qadağan edir. Aviaşirkətlər ehtiyat hissələri qıtlığı ilə üçüncü ölkələrdən almaqla və ya təyyarələrini sökməklə mübarizə aparmağa çalışırlar. 2022-ci ilin mart-avqust aylarında Rusiya şirkətləri xaricdəki Avropa və Amerika istehsalçılarından ümumi məbləği təxminən 44 milyon dollara həcmində ehtiyat hissələri və komponentlər alıblar. 2021-ci ildə təkcə "Aeroflot" bu məqsədlər üçün təxminən 10 dəfə çox vəsait xərcləyib. Eyni zamanda, "Proekt" qeyd etdiyi kimi, bu, tez-tez yenilərinin alınmasına deyil, başqa təyyarələrdən çıxarılan artıq istifadə edilmiş ehtiyat hissələrinin alınmasına aiddir.

Rusiya aviaşirkətləri öz donanmalarından hissələri və təyyarələri sökür. "Flightradar" hava izləyicisinin məlumatlarına əsaslanan "Proekt", ən böyük Rusiya şirkətlərinin donanmasının ən azı 11,4%-nin üç aydan çox müddətədə uçmadığını hesablayıb. Bu o demək deyil ki, bütün bu təyyarələr ehtiyat hissələri üçün göndərilib, lakin onlardan bəziləri sökülə bilər ki, bu da, məsələn, "Proekt"də yazır ki, uçmayan təyyarələr arasında artıq sökülənlərin də olduğunu göstərir
A.Nəsirli