Brend strategiyasının bir hissəsi olaraq, Range Rover 55 ildən sonra yeni loqo təqdim edib. Bildirilib ki, iki "R" hərfindən ibarət yeni simvolun yalnız brendinqdə istifadə ediləcəyi, kapotdakı klassik hərflərin qalacağı bildirilir.
Lim10.az xəbər verir ki, Jaguar Land Rover öz brendlərini premium seqmentə gətirmək üçün transformasiyasını sürətləndirdikcə, 55 ildən sonra kritik bir dəyişiklik edib.
Land Rover çətiri altında olan Range Rover, Defender və “Discovery”nin təkbaşına ayrı markaya çevriləcəyi öyrənilərkən, Range Rover bu prosesdə yeni brend kimliyi və korporativ loqo hazırlayıb.
Loqo avtomobillərin üzərində yer almayacaq
Avtomobillərin üzərində yer almayacaq yeni loqodan daha çox korporativ ünsiyyət, rəqəmsal təqdimatlar və marka kimliyini vurğulayan detallarda istifadə ediləcəyi bildirilib.
“Range Rover”in yeni loqosu mücərrəd dizayna malikdir, burada 180 dərəcə çevrilmiş iki R hərfi arxaları bir-birinə qovuşaraq diqqəti cəlb edir. Şirkətin açıqlamasında bildirilir ki, bu simvol “etiket, naxış və ya emblem tələb olunduqda istifadə üçün hazırlanıb”.
Kapotda klassik "Range Rover" yazısı yerində qalacaq. Bu həmlə brendin fərqli görünüşünə xələl gətirmədən modernləşdirmə səylərini nümayiş etdirir.(lent.az)