2025-ci ildə sosial mediada kim qalib gəldi?

"Launchmetrics"in açıqladığı dəyərləndirmə sosial mediada ən güclü təsirə sahib gözəllik brendlərini müəyyənləşdirib. Bu təsir Media Impact Value (MIV), yəni postlar, izləyici reaksiyası, paylaşım və şərhlərin maliyyə dəyəri ilə ölçülür.

Lim10.az Valyuta.az-a istinadən sözügedən brendləri təqdim edir:

L’Oréal Paris – zirvədə qalmağa davam edir

Araşdırmanın nəticələrinə görə, "L’Oréal Paris" ardıcıl ikinci il sosial medianın lideri oldu. Brend 2025-ci ildə 1,6 milyard dollar dəyərində MIV formalaşdırıb. Bu isə ötən illə müqayisədə 22% artım deməkdir. Paris Moda Həftəsində Kendall Jenner, Jane Fonda və Cara Delevingne kimi adların iştirakı rəqəmlərə böyük təsir göstərib.

Dior Beauty – real tədbirlərlə təsir

İkinci yerdə 1,2 milyard dollar MIV ilə "Dior Beauty" qərarlaşır. Brend həm yeni səfir Jenna Ortega-nın təqdimatı, həm də Johnny Depp ilə Sauvage pop-upı və "Miss Dior” sərgiləri ilə "real dünya” tədbirlərinə daha çox fokuslanaraq sosial mediada mövqeyini gücləndirib.

Selena Qomesin Rare Beauty markası ilk dəfə TOP-10-da

2025-ci ilin sürprizi isə "Rare Beauty" oldu. Selana Qomesin brendi ilk dəfə siyahıya daxil olaraq 671,5 milyon dollar MIV toplayıb (+18%). Nəticənin yüksəlməsində ən qeyri-adi faktor Meksika ədviyyatı olan Tajín markası ilə əməkdaşlıq – standart makiyaj postlarından iki dəfə çox reaksiya yaradıb.